dan pemenangnya adalah..

>> Saturday, May 23, 2009

syukur alhamdulillah,cuti2 ni pun ad award utk saya hasil pemberian adikku nurhazirah binti ali..'bertuah award'?bertuah atas dasar apa ye? alhamdulillah memang kita bertuah, dikurniai pelbagai nikmat yang tak terhingga banyaknya..

..dan jika kamu menghitung nikmat Allah,nescaya kamu tidak akan mampu menghitungnya..

(Ibrahim:34)

tapi, setiap benda yang kita dapat harus ada amanah yang perlu kita penuhi. lalu saya pikul amanah ini dgn sebaiknya utk menyerahkan award ini utk sahabat2 saya..dan pemenangnya adalah...

nurhazirah dia lah sahabat,ex-rumet dan juga adik saya..
nadhirah antara geng kitorang, tp ssh nk tau rahsia nad ni..:)
aisyah md noor sahabat yang tak jemu2 bg dorongan dan nasihat,aisyah ni kecil2 cili api :)
huda idris mula kenal dlm kelas arab first year..tak sangka huda ni hebat orangnya..tahniah2
kak fizah my first rumet, kagum dgn kak fizah yang diam2 ubi berisi
aisyah yusoff website blog syah ni la yg paling susah nk igt,hehe..tgk dia ni,mmg xkering gusi
la..
maziah ada satu kenangan yang x blh saya lupa klu igt ma, ramai sgt ckp mcm tu..sama ke? x
kan,hehe..
kak dayah sama mcm huda, mula kenal waktu first year dlm kls arab, tp x sangka dapat kenal
lbih rapat lagi dgn akak ni..:)
izat mula2 kenal mlalui naimah, ex-rumet saya yg dh kluar uia..bkl nurse yg baik!
mardhiah x lupa satu kenangan ngn maydi :)..saya akan rindu mardhiah nnt..

dan inilah green award yang saya hadiahkan pada sahabat2 semua..


kepada pemenang-pemenang bertuah award,semoga dpt pegang amanah ini dgn sebaik-baiknya,jgn lupa utk bg pd 10 pemenang lagi ye..anda sememangnya bertuah!

5 comments:

shah_haz May 22, 2009 at 6:51 PM  

salam..syukran jiddan along..
" dua orang yang berkasih sayang kerana Allah, mereka berhimpun atau bertemu kerana Allah dan berpisah pun kerana Allah."-HR al-bukhari,muslim, malik, al-tirmizi dan al-nasai..
semoga persahabatan ini hingga ke syurga Allah..insyaAllah

classmate arab sem 1 May 22, 2009 at 9:44 PM  

yea.. dpt award!



Allah, tak da sehebat ntunna semua..

Nadhirah Ahmad May 23, 2009 at 6:17 AM  

tq. eh. susoh k nk tahu rhsia ak. hahahah

cahaya hidayah May 23, 2009 at 8:03 AM  

salam syg

jazakillah 4 the award..hehe:)

.:wan~nur:. May 25, 2009 at 7:14 AM  

Salam.

Hahaha..my first award. Time kasih, insya-Allah akan wat entri pasal ni. Tapi lambat skit la, baru balik dari Kuantan.

Followers

  © Blogger templates Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP